ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Παρακαλούμε σημειώστε ότι:

  • Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους όρους πολιτικής επιστροφών που αναφέρονται πιο κάτω.
  • Επίσης μπορεί να σας ζητηθεί να πληρώσετε το κόστος αποστολής των εμπορευμάτων αυτών που θα επιστραφούν πίσω σε σας στην περίπτωση μη τήρησης των προδιαγραφών.
  • Οι πιο κάτω όροι πρέπει να πληρούνται για την επιστροφή των προϊόντων
  • Η αίτηση επιστροφής ανταλλαγής να μην υπερβαίνει τις 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης με βάση τα έγραφα παραλαβής.
  • Όλες οι επιστροφές και ανταλλαγές πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν.
  • Σε περίπτωση δικού μας λάθους, η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 εργάσιμων ημερών. Σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής ή αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση του προϊοντος με το σωστό με δικά μας έξοδα επιστροφής του λάθους και αποστολής του σωστού.
  • Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.

Επιστροφές Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

Επιστροφές προϊόντων γίνονται εφόσον ισχύουν οι παρακάτω προϋποθέσεις :
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία (όπου υφίσταται).
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση.
  • Θα πρέπει να έχει γίνει πρότερη συνεννόηση με το κατάστημά μας.
  • Δεν θα πρέπει να έχουν περάσει περισσότερες από 10 ημέρες από την αγορά των αγαθών.
  • Επιστροφές δεν γίνονται σε είδη που έχουν αγοραστεί σε ειδική προσφορά.
  • Τα έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εσάς εκτός από περιπτώσεις που η αιτία επιστροφής έίναι από δική μας ευθύνη.
Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα ελαττωματικά προϊόντα που αγοράσατε λόγω αποδεδειγμένης υπαιτιότητα του on-shop, ( κατεστραμμένα κατά την μεταφορά) ή λόγω ελαττώματος του προϊόντος, (λειτουργίας ή ποιότητας) και να ζητήσετε την αντικατάσταση, επισκευή ή επιστροφή χρημάτων όπως κατά περίπτωση έχει ισχύει. Σε όλες τις περιπτώσεις που σχετίζονται με επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων, ο τελικός καταναλωτής έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος, είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 10 ημερών από την ημέρα της παράδοσης και παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
  • 1. Εφόσον έχετε επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail:kyros2@otenet.gr ή τηλεφωνικώς στο 2310 602331.
  • 2. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί , ή εφόσον έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν,
  • 3. Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) ή παραστατικό συναλλαγής και εγγύηση.
Σε κάθε από αυτές τις πολύ σπάνιες περιπτώσεις, είμαστε πάντα δίπλα στον τελικό καταναλωτή με θετική διάθεση και πολύ πρόθυμοι να εξυπηρετήσουμε.